Handel

Subiekt GT - dodatki, rozszerzenia - InsERT

 

Rolą każdego działu sprzedaży jest zwiększenie volumenu obrotu aby powiększyć zyski i ostatecznie uzyskać przewagę nad rywalami.

Jednakże osiągnięcie tak prostego celu wydaje się czasami trudne ponieważ wiele firm  posiada w  różnym stopniu rozwoju i organizacji  zarządzanie danymi o sprzedaży oraz relacjach z klientami. Nie pomaga to w polepszeniu lojalności klientów oraz wyborze właściwej strategii działania.

Doświadczenie  ITM, który wielokrotnie brał udział we wdrożeniu właściwego systemu zarządzania relacjami z klientami jest do wykorzystania aby dokonać właściwego wyboru CRM lub jego niektórych funkcjonalności.

Specjaliści ITM będa pracować razem z Wami, aby skonfigurować system, tak aby odzwierciedlić strukturę produktów i unikalne procesy wraz z użyciem specjalistycznej terminologii dla danego  sektora lub wewnętrznej terminologii w  Waszej firmie. Wygląd oraz przyjazny interface  zapewnią pracownikom  łatwy w obsłudze system, który daje im szybki i wygodny dostęp do rzetelnej informacji o zarządzaniu relacjami z klientami.

Aby uzyskać więcej informacji lub pomoc i doradztwo w zakresie wyboru rozwiązania, które jest potrzebne dla firmy, prosimy o kontakt z ITM.

 

 

Jeśli potrzebujesz więcej informacji: zadzwoń do nas: 731 171 502 lub 61 6662 732
lub napisz »

ITM Technologie Informatyczneon Google+