Potrzebujesz więcej informacji?

Wiemy, że każda firma jest wyjątkowa i często dobre roz- mowy z kimś, kto mówi Twoim językiem jest najprostszym sposobem, aby znaleźć rozwiązanie, niezależnie od ich wielkości i skali. Nasi eksperci są gotowi do pomocy w każdy możliwy sposób - po prostu kliknij pole poniżej.

Subiekt GT: Nowoczesny i przyjazny dla uytkownika system sprzeday z obsug magazynw
Pobierz InsERT nexo

Gestor GT program do zarządzania relacjami z klientami

system-crm-program-do-zarzadzania-relacjami-z-klientami-gestor-gt-system-crm

System CRM - zarządzania relacjami z Twoimi klientami dla Subiekta GT

Gestor GT to program do zarządzania relacjami z klientami tzw. System CRM charakteryzujący się dużą elastycznością oraz łatwością obslugi w trakcie wspierania Twoich działań związanych z budowaniem trwałych relacji z klientami. Wysoka wydajność oraz komfort pracy ułatwia kordynację działań handlowych oraz marketingowych. Uniwersalność  oraz mozliwości adaptacji do każdych wymagać oraz potrzeb sprawia, że jest to idealny system do zarzadzania relacjami dla wszystkich firm niezaleznie od profilu działaności czy specjalizacji.  

System CRM dla firm zorientiowanych na klientów 

Program do zarządzania relacjami to doskonale narzędzie dla nowoczenych menadżerów. Dedykowany jest dla wszystkich małych i średnich przedsiębiorstw ,które w centrum uwagi stawiają klienta. Idealnie sprawdza sie w dziale marketingu, sekretariacie dziale obsługi klienta czy handlu. Gestor GT w sprawny sposób prezentuje użytkownikom wszystkie  zgromadzone w systemie informacje dotyczące obecnych lub potencjalnych klientów. Ułatwia wprowadzenie segmentacji – co pozwala na dedykowaną personalizacje. Wspiera wybór trafnych decyzji a także pozwala na łatwe formułowanie skutecznych strategii sprzedaży opartych na podstawie różnych zestawień Wysoka użyteczność pomaga za pomoca kilku kliknięć zapewnić maksywmalną efektywność i oszczedność czasu.

Kompleksowy program do zarządzania relacjami z klientami

System Gestor GT może działać samodzielnie lub  współpracować z programem sprzedaży Subiekt GT. Pełna integracja oraz możliwości pracy jako jeden system oznacza korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, oraz wszystkich poziomów cen, rabatów i promocji. Taka wspólpraca z Subiektem GT pozwala także na łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. 

Dlaczego Gestora GT jest najlepszym programem do zarządzania relacjami z klientami dla Twojej firmy:     

Szybka integracja

  • Wykorzystuje informacje o klientach z systemu sprzedaży Subiekt GT

Usprawnia komunikację

  • zintegrowany moduł poczty elektronicznej
    • automatyzacja e-maili dla danych segmentów klientów
    • tworzy wiadomości zbiorcze    
  • planuje i zapisuje:
    • spotkania
    • zadania           
    • telefony
    • listy
    • faksy
    • rozmowy internetowe
  •  wyszukuje profile klientów z dowolnego miejsca w programie

 Planowanie nigdy nie było łatwiejsze 

  • Stworzy listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży  
  • Wykorzystuje kalendarz z funkcją zakresu oraz terminu czynności do realizacji
    • tryby dzienny, tygodniowy oraz miesięczny
    •  funkcją przypominania
  • Obsługa wielu użytkowników programu w trybie sieciowym

Ułatwia zarządzanie profilami klientów

  • monitoruje poziom realizacji zadań dla indywidualnych pracowników
    • podjęte działania,
    • wysłane wiadomości e-mail,
    • wystawione dokumenty
    • wiarygodność płatnicza
    • data ostatniego kontaktu
  • wykreuje opiekunów dla ważnych klientów
  • informuje o wysokości udzielonych rabatów
  • oraz wiele innnych

Raportowanie dostosowane do Twoich potrzeb

  •  lejek sprzedaży
  •  prognozy sprzedaży
  • skuteczność sprzedawców
  • aktywność użytkowników  
  • raporty w oparciu o dane z Subiekt GT (np. sprzedaż wg asortymentu albo raport o towarach) 

Przystosowuje się do Twoich unikalnych wymagań

  • dodaje ulubione zestawienia lub wydruki
  • obsługa walut  oraz aktualizacja kursów przez Internet
  • funkcjonalny system notatek
  • edytuje słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów
  • otwiera poszczególne moduły w różnych zakladkach 
  • tworzy relacje między wybranymi obiektami: klient, działania i wiadomości oraz szansa sprzedaży
  • przechowuje wybrane obiekty ( zadania, szanse sprzedaży, wiadomości) w schowku aby wrócić do nich póżniej
Jeśli potrzebujesz więcej informacji: zadzwoń do nas: 731 171 502 lub 61 6662 732
lub napisz »

ITM Technologie Informatyczneon Google+